wtorek, 29 stycznia 2013

Liebster Award...

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

No więc tak nie spodziewałam się tego.. Serio. Dziękuję YunSoo za nominację. Teraz odpowiedzi na pytanka:
 1. Jak długo słuchasz k-popu?

Tak ze dwa lata już będą.
2. Czy od początku byłaś nastawiona do niego pozytywnie?

Tak, gdy pierwszy raz usłyszałam piosenkę zakochałam się. :D
3. Wyobraź sobie, że spotykasz swojego ultimate biasa... Jak zaczniesz rozmowę?

raczej nie byłabym w stanie nic powiedzieć, a jeśli już to banalnym "Cześć", później rozmowa sama by jakoś się rozkręciła.
4. Od jakiego czasu piszesz opowiadania/one-shoty?

Piszę już rok. Choć nic na to nie wskazuje...
5. Piosenka, której nie lubisz to...?

PSY- Gangnam Style... Za dużo razy ją słyszałam....
6. Jaki pairing mógłby być według ciebie prawdziwy?

JongKey... Byłabym zadowolona, bo uwielbiam ich <3
7. Używasz na co dzień wyrazów: Unni, Oppa, ne, anio itd. ?

Czasami mi się zdarzy.
8. Płakałaś przy jakimś teledysku? Jeśli tak, to jakim?

raz zdarzyło mi się prawie popłakać przy Mblaq "It's war"
9. Inspirujesz się w ubiorze koreańskim stylem?

Tak
10. Włosy u chłopaka... Długie, krótkie czy średnie?

Średnie
11. Kto jest według ciebie ideałem w koreańskim popie?( jedna dziewczyna i jeden chłopak )

Nie wiem...


Uff... Skończyłam. Odpowiedzi wyczerpujące nie są, ale jakoś nie wiedziałam co napisać...

Oto i pytania:
1. Twoja ulubiona piosenka?
2. Jeśli miałabyś możliwość wyjazdu za granicę, to gdzie byś wyjechała?
3. Ulubiony zespół to...?
4. Jesteś raczej optymistką czy pesymistką?
5. Masz zwierzaka w domu? Jeśli jak to jakiego?
6. masz swój ulubiony przedmiot w szkole? Jeśli jak to jaki?
7. Znienawidzony nauczyciel to..? (Jeśli taki jest)
8. Od czego zaczęła się twoja przygoda z k-popem?
9. Ulubiony kolor to...?
10. Od czego zaczęła się twoja przygoda z yaoi?
11. Jak długo czytasz/piszesz yaoi?


Nominuję:
http://przeswietlone-neonami.blogspot.com/
http://shineeyaoibigbang.blogspot.com/
http://shineeyaoionewjonghyunkeyminhotaemin.blogspot.com/
http://yaoi-kpop.blogspot.com/

I chyba tyle...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz